Remote online recording
Problems of Covid ERA events

  • Lack of engagement
  • Booring speaking heads
  • Lost between online solutions
  • ETC

 

Have engaging energizing event!

What you get?

  • One ore more illustrator from Grafacity team
  • An experienced guidance how to prepare / monitor / follow-up your on-line event
  • Eye catching experience, instead of mere words, clear visual messages
  • Handy follow-up documentation of your online event, so you can share and boost, feed conversation energies easily.
Other Features / Benefits

  • One pager concise document
  • Clear design
  • Process upon need
  • Structured templates to enhance conversation
  • High level of engagements
  • Feeling of being part of it
  • The sensation: the time has just gone

 

See the newsletter for contact and further ideas
Kérdések és válaszok:
Hide Box
1.Mire van szükségetek az előkészületek során?
Templétek előkészítéséhez a tervezett folyamat céljait tisztázzuk, elsősorban a kontextust (létszám, program céljai, időtartam, felhasználás módja stb.), aztán a rideg valóságot: Milyen felületekkel (falak, asztalok, flipchartok, pin-wandok) rendelkezünk? Utóbbiakat általában a helyszín, vagy a catering cég biztosítja, így velük is felvesszük a kapcsolatot.
Az egységesség érdekében szükségünk van még a rendezvény “kreatívjára”, vagyis a színekre, formavilágra, van-e grafikai design-ja a rendezvénynek.
2.Mennyi idő alatt készülnek el a templatek? Nagyon közel van az eseményünk, tudtok-e még segítni?
A templétek méret, darabszám és anyagfüggően más-más technológiát igényelnek, ezért a szükséges gyártási – tervezési időről munkatársunkkal konzultálva és az aktuális terhelésünket felmérve tudunk pontos tájékoztatást nyújtani. (Mobil: + 36 30 / 271-30-53)
Esettanulmány: Telekommunikációs partnerünk ½ napos (délutáni), vidéki, nagycsoportos (100+ fő) rendezvényére ötletet-rendezéshez készítettünk 180 cm átmérőjű asztal-terítőket, és 90 x 120 cm-es templateket akciótervezéshez. A program számos át és újraszervezésen esett át az utolsó hetekben, ezért bár mindkét templét a program előtti 3-5 napban koncepcionálásra került és a gyártás-oldali szükséges egyeztetés és szervezés is megtörtént, de a végső kreatív design kialakítására csak a rendezvény előtti éjszaka került sor. A rugalmas tervezés és nyomdai kivitelező partnerünk kora reggeli gépindítása tette lehetővé, hogy mindkét templét időben a tervezett helyére kerüljön, és ügyfelünk rendezvényét pompásan szolgálják.
Ezek a teremészetesen a feláras esetek.
3. Még nem tudjuk pontosan mi fog történni a tréningen / workshopon*, tudunk-e így is tervezni a templétjeitekkel?
Hogyne. Természetsen, sőt, ez az egyik kedvencünk: a “Bioplottolás”.
Ez az mikor a tréner, tanácsadó “kolléga” nem feltétlenül az előre tervezett agenda szerint, hanem az “Itt és Most”-ban dolgozik, és a templéteket a helyszínen készíthetjük el.
Ezért is dolgozik 2 illusztrátorunk a helyszínen, hogy szükség szerint egyikuk átmehesen plotterbe, és “legyártson” egy adag* SWOT, vagy “Action Plan” templétet a résztvevőknek. Tesszük ezt természetesen az ésszerűség határain belül: nem fogunk 150 egyéni A/5-ös akciótervező templétet legyártani, de ha van színes nyomtató: miért ne terveznénk meg? Flipchart méretben is 10-12 egyszerűbb templét pár illusztrációval elkészülhet a helyszínen.

 

* bárhogy is nevezzük: egy (OD) csoportos fejlesztési folyamatra gondolunk.

Get our secrets to borst your online event!

 

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.